Bezplatná právní poradna: Informování občanů

Může mít obecní úřad úředních desek několik?

Správní řád v § 26 stanoví, že pro orgány územního samosprávného celku se zřizuje jedna úřední deska. Neznamená to však, že se musí nutně jednat o jedinou rozměrnou tabuli. Ve větších městech je dokonce běžné a zákonu neodporující, že jednotlivá pracoviště městského úřadu mají „svou“ desku, kde vyvěšují dokumenty týkající se jejich agendy. Tyto desky je pak třeba považovat za součást oné jediné úřední desky, přestože ta neexistuje fyzicky jako jeden celek. Na každé této desce by pak mělo být uvedeno, kde se nachází „zbytek úřední desky“. Obsah úřední desky je nutné též zveřejňovat způsobem umožňujícím dálkový přístup.

 

Pro lektory

 

Kalendář akcí SMO ČR

-
24. listopadu 2017 10:00-13:00

Seminář k zákonu o střetu zájmů

Praha
28. listopadu 2017

Konference "Výhledy Ekonomiky"

Praha
29. listopadu 2017 10:00-13:00

Jednání Legislativní komise

Kancelář Svazu
 
1. prosince 2017

Seminář "Senioři v dluzích a exekucích"

Praha, Kancelář Svazu
5. prosince 2017

Seminář "Obecné nařízení o ochraně osobních údajů neboli GDPR"

Praha
 
-
 

Kontakty SMO ČR

-

Svaz měst a obcí ČR
Projektová kancelář
5. května 1640/65
140 21 Praha 4
 

Projektová manažerka:
Lada Fógelová
fogelova.oz@smocr.cz
 

Manažer pro vzdělávání:
Jan Mareš
tel.: 730 894 888
mares@smocr.cz

 

-
Copyright © 2017 Svaz měst a obcí ČR Realizace SEAL, s.r.o.